RE:EX / Atskats

 

     Šoreiz apraksts un arī zemāk ievietotā attēlu galerija veltīti autora atskatam uz lielisko iespēju notikumu. 

     Dizaineru savienības rīkotajā jaudīgajā gada dizaina izstādē RE:EX un apbalvošanas ceremonijā modes skatēs arī autores Lindas Lazdiņas  dalība, pie kam divās pozīcijās - fotogrāfijas dizains un modes dizains.

2019. gada Dizaineru savienības gada izstāde ir bijusi iepriecinoša iespēja parādīt sevi cienījamu, radošu un darbīgu  autoru vidū. Fotogrāfija no autores kolekcijas Zīmes>Asfalts izdrukāta uz 5 metriem ir patiesi jauns izaicinājums un interesants eksperiments, par ko jāpateicas izstādes veidotājiem un pārējām liktenīgām sakritībām. Pirmā lielā pateicība Dizaineru savienības fotogrāfijas sadaļas autoritātei Vilnim Auziņam par aicinājumu un rekomendācijām, stājoties darbīgās Dizaineru savienības rindās. Tālākā sadarbībā ar radošajām dāmām - izstādes un projekta RE:EX vadošajām gudrajām galvām, kas sniedza lielisko iespēju piedalīties ar lielformāta darbu un turpinājumā attīstot iespēju piedalīties RE:EX Awards ceremonijas laikā ar Dizains Gunde ādas rotām modes skatēs. Tas ir jauns pavērsiens un kvalitātes apliecinājums Dizains Gunde ādas rotu dizainam.

Rotas, ar kurām izvēlējos piedalīties modes skatē, jau nonākušas klientu lietošanā un pilnā komplektācijā pat nepaspēja nopietni iepozēt fotoaparāta gaismās. Skrandaino aproču modeļi tapa tieši šim pasākumam. No šī modeļa 3 aprocēm palikusi vairs tikai viena. Aproces komplektēju ar lielajiem Etno Prim auskariem, jeb, kā tos mīļi dēvēju - par zirgadeķiem. Atskaitot sarkano komplektu, kuram, auskaru dizains tikai veidots speciāli pasākuma skatei. Un komplektācijā iekļāvu lielās stilizētās burbuļsakatas, tādējādi uzsverot etnisko tradīciju un standartu transformēšanos gan laikā, gan telpā. Mani aizrauj ieskatītes pagātnes mantojumā, sajust to transformēt, nojaucot laika un etniskās robežas, universalizējot un pakļaujot arhajiskās idejas savai subjektīvai laikmeta un pasaules izjūtai. Tādā pašā garā veidots arī rotu komplekts ar Māras krusta stilizāciju. Taču baltā kaklarota ir fantāzija un darbs ar brīvām formām.

Tālākās fotogrāfijas - interesanti sīkumi no iespaidīgās izstādes.